Odchudzanie w oczach wielu osób zdaje się być procesem niezwykle wymagającym, wręcz nieosiągalnym. Nic bardziej mylnego! To, jak trudne będą te procesy w głównej mierze zależy od naszego podejścia.

Spośród wszystkich metod wspomagających odchudzanie diety, treningi i suplementacja zdają się być najefektywniejsze. Oznacza to, że stosując je efekty przyjdą zdecydowanie najszybciej. Co musisz o nich wiedzieć?

Dieta odchudzająca, czyli jaka?
Jadłospisów dedykowanych osobom z nadwagą jest mnóstwo. Dziesiątki różnych planów dietetycznych z całą pewnością nie ułatwiają wyboru. Jaki wybrać? Który będzie najefektywniejszy?

Najlepszym rozwiązaniem jest spersonalizowany jadłospis pod względem – bilansu, preferencji kulinarnych oraz pór konsumowania. Dlatego też, dietę warto układać w pojedynkę lub zlecić to dietetykowi. Koszt takiej usługi nie powinien przekroczyć 100 złotych, a będziemy mieli gwarancję efektywności.

Treningi odchudzający, czyli jaki?
Trening na odchudzanie może przybierać różne formy. Jedni biegają, inni jeżdżą na rowerze, jeszcze inni – uczęszczają na zajęcia fitness. Wszystkie te metody łączy jedno – stanowią ćwiczenia aerobowe (tlenowe).

Zdecydowanie najefektywniejszy będzie trening realizowany zgodnie z trzema kluczowymi zasadami, które dotyczą:

  • INTENSYWNOŚCI – minimum 60% tętna maksymalnego
  • OBJĘTOŚCI – minimum 30-45 minut treningu podczas jednorazowej sesji treningowej
  • ZAANGAŻOWANIA GRUP MIĘŚNIOWYCH – trening powinien mieć charakter ogólnorozwojowy

Suplementacja odchudzająca, czyli jaka?
Rola suplementacji w procesach odchudzania jest niezwykle ważna. Wszak, wykorzystywanie rozmaitych środków może spotęgować efekty odchudzania i tym samym poprawić jego tempo. Niestety na rynku jest wiele środków, których suplementacja nie daje żadnych rezultatów. Dlatego też, przestrzegamy przed nadmiernym zaufaniem w stosunku do reklam emitowanych w głównych mediach.

Zalecamy wybierać preparaty w oparciu o opinie i recenzje innych użytkowników – to najbardziej wiarygodne źródło informacji.

Nasza propozycja suplementacji: Green Barley Plus
Młody, niedojrzały, zmikronizowany jęczmień to źródło błonnika witalnego, którego efektywność w odchudzaniu została potwierdzona licznymi badaniami klinicznymi.

Błonnik to substancja nietrawiona przez organizm. Pęcznieje w jelitach i pochłania nie tylko złogi tłuszczu, ale także szkodliwe substancje. Ma pozytywny wpływ również na perystaltykę jelit oraz wypróżnianie (reguluje).

Zielony jęczmień to także bogactwo w beta-karoten oraz witaminę C. Obie substancje przyczyniają się do wzmocnienia organizmu, co jest kluczowe dla procesów odchudzania.

Jednym z najlepszych środków, które swój skład opierają na zielonym jęczmieniu jest Green Barley Plus. To kompozycja, która wzbogacana jest garcynią kambodżańską czyli źródłem kwasy hydroksycytrynowego, który przyśpiesza proces spalania tkanki tłuszczowej.

Green Barley Plus to trwałe i w pełni bezpieczne rozwiązanie. Jego stosowanie jest zalecane przez wielu dietetyków i ekspertów ds. żywienia.

To, co z całą pewnością wyróżnia Green Barley Plus na tle innych produktów w tej kategorii to szybkość działania. Według konsumentów, tempo redukcji oscyluje w granicach 1-2 kilogramów na tydzień! Trudno wskazać jakikolwiek inny produkt, który może pochwalić się aż tak dużą efektywnością.